Powered by Blogger.

Yan's Seventeen.

by - February 20, 2014

Someone's turned 17 today!
HOHOHO ALL OLD LIAO I STILL HAVE 8 MONTHS HEHEHE

Unboxing--
*WHATS THIS BIG BIG BOXXX*

*WE'RE WAITINGGGGGGGG HUEHUE*
*crap i'm so nervous*
what.............

TADAAAAAAAAAA A WHOLE BOX OF MINERAL WATER
BCS she loves calling us to drink water so we bought water for her lololol

以水替蛋糕~

GROUP PHOTO!
like some kind of endorsement for the water lololol
Yoong Wei & Ve Vian skipped their tugas for a little while HAHA
Special thanks to suet ling for being our photographer!!

YAMSENGGGGGGGGGGGGGGGGGG
We shouted soooo loud omg lol luckily no teachers came and scold us hahaha.


SELFIE



Didn't want to post this photo at first yurrrrrrrrr my #1 理想 HAHAHA
but since it's your birthday so nvm luuuuu



亲爱的维欣,
上次我生日时你写了篇长长的作文,这次到我啦。
(虽然不会长到那里去可是我已经很努力了!)
其实,你静静在一旁读书时很有气质一下的哈哈哈
不要在乎别人怎么看你,他们又不是你,怎么会懂你呢?
不要让别人影响你自己,努力做好自己就行了。
谢谢你给过我很多很多意见,聆听我的心事,无论是花痴的疯狂spazz还是烦恼到不行的事情。
谢谢你每次帮我拿peka纸,还叫我拿多一点graph paper用来做数学
每天和你在班上争帅哥,将是我们的美好回忆哈哈
你说过,就算你在做***,只要我打个电话,你会不顾一切来找我的!我会记住的!!
要努力读书,考进理想的大学啊
就算我们一年后,两年,五年,十年,二十年,五十年后,都不会忘记大家们的
你的狗是你独特之处,可是不要太狗啊。水可载舟,已能覆舟 LOL
17岁快乐!
希望你会原谅我们以水替蛋糕哈哈老师昨天才骂哩,哪里敢去买?
希望今天会是你2014年里很快乐的一天呵呵
#大家们





You May Also Like

0 comments